امام جمعه بروجرد:

 ملت ایران پیروز صحنه انتخابات بودند

حجت‌الاسلام حسینی گفت: ملت ایران پیروز صحنه انتخابات بودند، که دشمنان را مایوس کردند.
کد خبر: ۶۵۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴ - 08March 2024

 ملت ایران پیروز صحنه انتخابات بودندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: ملت ایران پیروز صحنه انتخابات بودند، که دشمنان را مایوس کردند، کاندیداها نیز که تنور انتخابات را داغ کردند پیروز بعدی صحنه انتخابات بودند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: انتخابات امسال ویژه بود، پیش از یک‌سال قبل دشمن شروع به دلسرد کردن مردم کرد و خیلی تلاش کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

امام جمعه بروجرد گفت: قشر زیادی از مردم مشکل معیشتی دارند و این واقعیت جامعه ماست، اما به لطف خدا حدود ۴۱ درصد در انتخابات شرکت کردند ابن عدد قابل قبولی برای وضع موجود جامعه است.

وی افزود: رهبری چهار راهبرد برای برگزاری انتخابات بیان کردند، امنیت و سلامت انتخابات بسیار خوب بود در شهرستان بروجرد نیز بسیار خوب برگزار شد، رقابت کاندیداها نیز مطلوب بود و مشارکت هم با توجه به وضعیت موجود جامعه خوب بود.

حجت‌الاسلام حسینی  اظهار داشت: سه گروه برنده انتخابات شدند، اول مردمی که در صحنه بودند و دشمن را مایوس کردند، گروه دوم کاندیداها بودند که با حضور خود تنور انتخابات را داغ کردند، کاندیداهایی که در چارچوب شرع و قانون عمل کردند و سوم نیز نظام جمهوری اسلامی پیروز انتخابات بود که اعتماد مردم را جلب کرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: در طول برگزاری انتخابات برخی از طرفداران کاندیداها تخلفاتی داشتند که تقاظ داریم دستگاه‌های مرتبط با تخلفات رسیدگی و ترتیب اثر دهند، این موضوع خدشه‌ای به روند برگزاری انتخابات وارد نمی‌کند زیرا تخلف مربوط به مجریان و هیات نظارت نبوده است.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان با دلی پاک به استقبال ماه مبارک رمضان برویم، برکات ماه مبارک رمضان بسیار است، تلاوت قرآن و ختم آن بسیار ثواب دارد، در این راستا هر روز جزخوانی قرآن در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به هفته منابع طبیعی افزود: دین اسلام به منابع طبیعی اهمیت بالایی داده است، دین اسلام توصیه می‌کند که در جنگ با کفار درختان را قطع نکنید و از منابع طبیعی و درختان و فضای سبز مراقبت ویژه شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز عملیات بدر گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس عملیات‌های بزرگی انجام داده که دشمنان را از تجاوز به این آب و خاک هراسان کرده است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به هفته کانون‌های فرهنگی مساجد گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد به کمک هیات امنا و پایگاه‌های مقاومت با محوریت امام جماعت در محلات تاثیر گذار باشند، امام جماعت مدیریت کنند و مشکلات محلات را حل و فصل کنند، جوانان و نوجوانان در محلات تحت آموزش‌های اسلامی قرار گیرند و تربیت اسلامی را فرا بگیرند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سالروز صدور فرمان امام(ره) برای تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگذاشت شهدا افزود: ما مدیون شهدا هستیم مکتب شهدا باید برای جوانان بازگو شود اگر شهدا نبودند امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی وجود نداشت.

وی همچمین با اشاره به سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران بیان کرد: انفجار بمب در نماز جمعه تهران که رهبری امام جمعه آن روز بود و دشمنان قصد داشتند مردم را از نماز جمعه بترسانند ولی نماز جمعه هفته بعد آن شلوغ تر شد، زیرا شهادت افتخار ملت ایران است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها